Over Lightswing

Even voorstellen: Finn Ettes

Finn Ettes (24) versterkt sinds kort het Lightswing-team. Hij studeerde Commerciële Economie aan de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden en kwam bij Lightswing terecht voor zijn afstudeerscriptie. Het klikte zo goed dat we hem hebben aangenomen.

Finn houdt zich bezig met de marketing en sales. En dat is best een uitgebreid takenpakket. “We willen dat de lightswing bekender wordt bij het grote publiek”, vertelt hij. “Daarom wil ik social influencers in contact brengen met ons mooie product. Er zijn veel mensen die met name op instagram bloggen over hun interieur. En als je dat doet, verander je natuurlijk ook vaak je interieur. Tja, en dan biedt de lightswing uitkomst! Er zijn best veel influencers met veel volgers; hen wil ik enthousiast maken voor de lightswing.”

Helpen met de verkoop
Daarnaast wil Finn de verlichtingsspeciaalzaken die de lightswing in het assortiment hebben, helpen met de verkoop ervan. “De verkoop van lightswing stijgt gestaag, maar blijft wat achter in die winkels. Terwijl daar natuurlijk ook klanten komen voor wie de lightswing een uitkomst is. Ik ga inventariseren wat we kunnen doen om de verkoop in deze winkels te stimuleren.”

Installatiebedrijven
Ook het zakelijk netwerk van Lightswing heeft de aandacht van Finn. Onlangs hebben we contact gehad met de Technische Unie, dé toeleverancier voor installerend Nederland. Dit najaar is de Lightswing ook daar te bestellen. Installatiebedrijven en aannemers moeten de Lightswing natuurlijk ook leren kennen vinden wij. Want zij komen bij mensen over de vloer die zomaar kunnen kampen met het probleem dat de lightswing oplost, namelijk behoefte aan een flexibel lichtpunt.”

Wij zijn blij met Finn!