Gratis verzending
Gratis verzending

30 dagen bedenktijd
30 dagen bedenktijd

Koop nu, betaal later
Koop nu, betaal later

Enthousiaste Customer Support & Webcare Specialist – Leeuwarden 3238u

Niet op zoek naar je standaard customer support vacature? Maar wil je wel jouw talenknobbel combineren met klantcontact? Dan passen Lightswing® en de onderstaande werkzaamheden zeker bij jou! 

But first, wie is Lightswing®?! 

Lightswing® is een merk van Illumade B.V., een bedrijf dat innovatieve producten voor in en om huis ontwikkelt. Lightswing® is het ophangsysteem voor hanglampen waarmee je eenvoudig de positie van je hanglamp aanpast. We zijn dus iedere dag weer bezig om het interieur van onze klanten flexibel en een stukje mooier te maken. Ons doel? Een Lightswing® in alle woningen door heel Europa (en verder..?). Dit doen we door het merk zowel B2B als B2C aan te bieden. Zo ligt de Lightswing® in Nederland in alle Karwei winkels en vind je deze online bij de Gamma. In Duitsland vind je de Lightswing® online bij de Hornbach en in verschillende lichtspeciaalzaken. Daarnaast bieden we onze Lightswing® aan via 6 van onze eigen webshops (welke we aan het uitbreiden zijn naar 15 talen) en 26 marktplaatsen door heel Europa.  

Door onze snelle groei en verdere internationalisering zijn we op zoek naar een support & webcare specialist die het team komt versterken. Wil jij impact maken, in een team werken me korte, informele lijntjes en meewerken aan het behalen van onze ambities?

Fd Gazelle 2024

Wat houdt dat precies in…

 

  • Je hebt contact met onze klanten die bij ons binnenkomen via de webshops en marketplaces. Je behandelt hun vragen en lost eventuele problemen op. 
  • Je staat onze klanten telefonisch te woord. In het Engels, Nederlands of Duits. Onze klanten zijn voor 70% internationaal 
  • Je beweegt je dagelijks tussen verschillende systemen en tools als Zendesk, Woocommerce, Amazon, Bol.com. Je leert hierbij de connecties te leggen tussen deze systemen voor een soepele workflow. 
  • Je checkt of alle orders iedere dag soepel door onze systemen lopen en klanten tijdig hun pakket ontvangen. Ook verwerkt je de binnenkomende retouren. 
  • Je behandelt alle vragen en reacties die op onze Social media voorbijkomen en werkt hierdoor mee aan het opbouwen van onze community. Je gebruikt hierbij onze webcare tool en jouw affiniteit met commercieel schrijven.  
  • Je beheert de reviews die binnenkomen via Google, onze webshops en marketplaces en gebruikt jouw servicegerichtheid om onze review scores skyhigh te houden. 

Wat krijg je van ons..

Naast onze tweewekelijkse borrels op kantoor of in de Ierse pub. De uitjes, champagne & taart waarmee we onze doelen vieren dan; 

  • Een diverse functie binnen een groeiende en internationale organisatie in Leeuwarden. 
  • Een contract van 32 of 38 uur. 
  • Een competitief salaris op basis van jouw kennis en ervaring. 
  • Reiskostenvergoeding, vakantiegeld en budget om jezelf professioneel te ontwikkelen 
  • Een (al zeggen we het zelf) betrokken en enthousiast team, waarin voldoende kansen zijn om door te groeien en jezelf te ontwikkelen.

Wat vragen we van jou..

 

  • Je hebt ongeveer 2 jaar relevante werkervaring in een servicegerichte functie. 
  • Je bent servicegericht, communicatief sterk en je weet je enthousiasme perfect over te brengen naar onze klanten. 
  • Je beheerst de Nederlandse, Engelse en Duitse taal. 
  • Je bent een doorpakker en kunt goed prioriteiten stellen. 
  • Je behoudt het overzicht en vindt het niet erg om te schakelen tussen verschillende taken, verantwoordelijkheden en systemen. 

Heb je er net zoveel zin in als wij? Stuur je CV en motivatiebrief naar vacature@lightswing.nl t.a.v. Sorea Dikken. Auf Wiedersehen, À bientôt, hasta pronto, Vi ses snart igen, see you soon!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.